31 Ocak 2012

[Joikusoft] JoikuSpot Premium v3.20(1188) S60v3/S^1/S^3 Signed (Resmi Türkçe)

[Joikusoft] JoikuSpot Premium v3.20(1188) S60v3/S^1/S^3 Signed Retail by dan123456

JoikuSpot, telefonunuzu bir WiFi noktasına dönüştürüyor. Paralı sürüm, size internet güvenliği ve tam internet erişimi sunuyor; ayrıca Etkin Noktanızı istediğiniz gibi adlandırabilirsiniz. Telefonunuzu bir 3G WiFi modemi gibi kullanabilmek için herhangi bir WiFi cihazına bağlanın. WiFi bağlantısı Nokia telefonlar için uygun hale getirildi. Premium sürüm bağlantı güvenliği, EKSİKSİZ internet protokolü, en iyi performans, VPN, e-posta için POP3/imap ve oynanabilir ayarlar ile birlikte gelir.




4 yorum:

  1. teşekkürler emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. ya şimdi internet mi paylaşıyor bu program misal diyelim benim internet bakatim var internet pakeetim diger telden degirmek istiyorum wifi paylaşıyorum olurmu bu program

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil